با توجه تغییران قیمتی و افزایش هزینه دستگاه تسمه کش، بسیاری به فکر خرید نوع دست دوم به جای تسمه کش های نو هستند. از این رو قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم اهمیت بیشتری پیدا کرده است. قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم دقیقا مانند کار کرده هر دستگاه دیگری وابسته به مبلغ نو و کار نکرده همان دارد.

دستگاه تسمه کش کارکرده/ تایوانی و چینی

سابقه شرکت در قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم

شرکت مهام بند کاسپین از گذشته سابقه طولانی و موفقی در زمینه تعویض دستگاه کار کرده با مدل های جدید تسمه کش دارد. به همین دلیل اگر قصد خرید انواع کار کرده تسمه کش را دارید، می توانید برای دریافت قیمت با شرکت تماس بگیرید. کارشناسان ما بیشترین تلاش خود را می کنند تا بهترین گزینه، وابسته به نیاز مشتری را به شما معرفی کنند.

دستگاه تسمه کش میزی/تامین ابزار سازنده

دستگاه های ارائه شده توسط شرکت مهام بند کاسپین کاملا بررسی شده اند. بنابراین دستگاه ها سالم هستند و مشکلی ندارند. همچنین با توجه به نیاز مشتری در سرویس و نگهداری، هم در دستگاه های کار کرده و هم در دستگاه های نو، شرکت همیشه پشتیبان مشتریان خود است. هر زمان که نیاز باشد، شرکت جهت تعمیر، تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مورد نیاز به مشتریان خود کمک می کند.

دستگاه تسمه کش برقی نیمه اتومات میزی تایوانی

دیگر محصولات شرکت

دستگاه هایی که شرکت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، شامل موارد زیر است.

تسمه کش دستی. این نوع برای بسته بندی های سبک و در تعداد کم کاربرد دارد.

تسمه کش دستی پنوماتیک. این نوع برای بسته بندی های سبک و تعداد متوسط کاربرد دارد.

تسمه کش دستی شارژی. این نوع کاربردی مانند تسمه کش بادی یا پنوماتیک دارد.

تسمه کش نیمه اتوماتیک میزی. این نوع تسمه کش برای بسته بندی های سنگین و در تعداد زیاد استفاده می شود.

تسمه کش اتوماتیک یا دروازه ای. این نوع دستگاه بیشتر در خط تولیدهای تمام اتوماتیک استفاده می شود. دستگاه تمام مراحل، از جمله به کار بردن تسمه بسته بندی و عمل تسمه کشی را به صورت خودکار انجام می دهد.

همچنین شرکت تمامی انواع تسمه از جمله تسمه بسته بندی پلاستیکی پلی پروپیلن (PP)، تسمه بسته بندی پت یا پلی استر (PET) و کریستال را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

درباره مدیریت سایت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *