آیا محصولات شما در بسته بندی می شکنند؟

تسمه کش دستی سری BXT برای همین موضوع پیشبینی شده است! ابزار بسته بندی دستی خاص سری BXT به عنوان یک وسیله تسمه کشی اصطکاکی ارزان تر، در عین حال بسیار کارآمد و بادوام طراحی مجدد شده است. طراحی مجدد BXT2-10 به عنوان بهبود یافته ابزار BXT2، به کاربران طیف گسترده ای از گزینه های ابزار بسته بندی می دهد؛ تا کار بسته بندی را به صورت موثرتر و با هزینه ای کمتر انجام دهند.

ابزار تسمه کش پلاستیکی BXT2 ابزاریست اصطکاکی-ترکیبی که مقرون به صرفه است. این ابزار به صورت شارژی است و تسمه کشی را به صورت دستی انجام می دهد. این دستگاه، بسته بندی کاملی را به شما ارائه می دهد. BXT2 با بازوی کششی چرخشی و چرخش کششی دندانه دار می تواند تا ۵۱۰ پوند کشش را ارائه دهد. در مقایسه با ابزارهای تسمه کشی شارژی خودکار، BXT2 تنش دستی را کاهش می دهد و خطر آسیب رساندن به محصولات شما را هنگام کشش کم می کند. با این حال، با استفاده از همان تکنولوژی تسمه کشی به عنوان حداکثر توان باطری های ابزار تسمه کشی، BXT2 از سیستم ترکیب اصطکاکی تسمه، به شما یک بسته بندی قوی و تمیز می دهد.

ابزار بسته بندی برقی و دستی

BXT2-10 و BXT3 در حال حاضر کاربر پسندترین ابزار برای تسمه کشی پلاستیکی است. به صورت خودکار، نیمه اتوماتیک، دستی یا در حالت نرم گوشه اجرا می کند. این باعث می شود که ابزار متنوعی برای چند نوع اتصال داشته باشید. ابزاری مناسب برای انواع اندازه ۱/۲ اینچ تا ۵/۸ اینچ است.

به لطف پیشرفت های اخیر، ابزارهای جدید BXT2-10 و BXT3 یک رابط کاربری پیشرفته برای نشان دادن تسمه کشی به صورت زنده دارد. باتری ۱۸ ولت لیتیوم یونی می تواند تا ۸۰۰ بسته بندی در هر بار شارژ را کامل کند. BXT2-10 و BXT3 با فشردن یک کلید به طور خودکار انتهای تسمه ها را به هم وصل می کند.

آشنایی مختصر با سری ابزارهای دستی برقی

ابزار BXT2-10

ابزار بسته بندی BXT2-10

کاربری ساده

BXT2-10 دارای طراحی ارگونومیک و عملگر دو کلید ساده است. این کار باعث کاهش خستگی اپراتور می شود. دستگاه حالت خودکار سریع ارائه می دهد. یک دکمه کشش را انجام می دهد و یکی عملیات اتصال را.

طراحی تطبیق پذیر

با تنظیمات انعطاف پذیر و توانایی تطبیق پذیری، هر دو تسمه پلی استر و پلی پروپیلن، برای بسته بندی امکان پذیر است. BXT2-10 ایده آل برای طیف گسترده ای از بسته بندی های سبک است.

تعمیر و نگهداری کم

BXT2-10 دارای موتور بدون برس برای سایش کمتر و عمر طولانی تر است.

ابزار BXT2-16/19

ابزار بسته بندی BXT2-16

این دو ابزار بهبود یافته BXT2-10 هستند. سرعت بیشتر و ظرافت از پیشرفت های ابزارهای جدیدتر است. این دو ابزار با تعداد ۲ باطری ارائه می شود. به عبارت دیگر این ابزارها دارای یک باطری یدک هستند.

ابزار BXT2-25/32

برای پیشرفت در این دستگاه، به سراغ انعطاف پذیری آن می رویم. تغییر ایجاد شده در این دستگاه بیشتر در رابطه با تطبیق پذیری آن است.

ابزار بسته بندی BXT2-25/32

BXT2-25 / 32 دارای یک تنظیمات استانداردسازی و کاهش تنش در هنگام عملیات دستی، نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک است. براکت تعلیق اختیاری باعث افزایش کاربردی بودن در کاربردهای ثابت می شود.

ابزار ۱۶/۱۹/BXT3-13

این ابزارهای تسمه کشی، بسیاری از ویژگی های مورد علاقه BXT2-19 را نگه داشته است. BXT3 جدید صفحه نمایش را به روز کرده است. در حال حاضر یک صفحه نمایش زیبا وجود دارد که دقیقا همان چیزی که ابزار در حال انجام است و یا می تواند انجام دهد را نشان می دهد. تنظیم کشش، جوش و چرخش از حالت دستی به حالت خودکار روند کار را ساده تر می کند. دکمه تنظیمات دلخواه اجازه می دهد تا تنظیمات تسمه کشی ذخیره شده دوم را اجرا کنید. این کار باعث می شود دو کار را که نیاز به تسمه کشی متفاوت دارد، انجام دهید.

صفحه نمایش، بسته بندی را به صورت زنده نمایش می دهد. صفحه نمایش میزان تنگی بسته بندی را نشان می دهد. در حالت خودکار، ابزار زمانی جوش / برش را انجام می دهد که تسمه کشی به اتمام رسیده باشد.

باتری و شارژر همان برند بوش باقی مانده است. اما اکنون باتری یک بسته باریک تر است که از توان مشابه قبل بهره می برد. حس و تعادل شبیه به ابزار پایه است که بهترین در کلاس خود است.

ابزار بسته بندی BXT3-16

محدوده ابزار Strapping Tool Signode BXT3

سه ویژگی جدید در نظر گرفته شده برای دستگاه سری BXT3 شامل موارد زیر می شود:

  • کنترل سرعت های کشش مختلف با لمس انگشت
  • رابط کاربری دیجیتال با تنظیمات صفحه لمسی
  • نگهداری عملیات تسمه کشی مورد علاقه
  • نمایش عملیات تسمه کشی به صورت زنده بر روی صفحه نمایش
  • کنترل دیجیتال روند تسمه کشی
  • نشانگر هماهنگی تسمه ها
  • سابقه کیفیت بسیار بالا در صنعت
  • سبک و کاملا متعادل

آخرین نسل از ابزارهای BXT در همکاری با برخی ازطرفداران محصولات گیاهی در سراسر اروپا طراحی شده است. از این رو ابزار دستی بسته بندی BXT3 به طور مداوم عملکرد پیشرو در صنعت را ارائه می دهد. صفحه نمایش لمسی یکپارچه نوآورانه اجازه می دهد تا کاربران به راحتی تنظیمات ابزار را با توجه به نیازهای خاص خود تغییر دهند. این در حالی است که صفحه نمایش نیروی کششی اعمال شده و همچنین تکمیل چرخه بسته بندی را نشان می دهد.

تفاوت سه دستگاه BXT3-13/16/19

  • ابزار BXT3-13 برای بسته بندی های سبک و کاربردی استفاده می شود. این ابزار تسمه های ۹-۱۰ میلی متر و ۱۲-۱۳ میلی متر (۱/۲″ و ۳/۸″) پشتیبانی می کند.
  • ابزار BXT3-16 برای بسته بندی های عمومی استفاده می شود. این ابزار تسمه های ۱۲-۱۳ میلی متر و ۱۵-۱۶ میلی متر (۵/۸″ و ۱/۲″) پشتیبانی می کند.
  • ابزار BXT3-19 برای بسته بندی های سنگین استفاده می شود. این ابزار تسمه های ۱۵-۱۶ میلی متر و ۱۸-۱۹ میلی متر (۳/۴″ و ۵/۸″) پشتیبانی می کند.

دیگر دستگاه های تسمه کشی شرکت مهام بند کاسپین را می توانید در منوی محصولات مشاهده کنید.

درباره مدیریت سایت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *