دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

در این مطلب قصد داریم در رابطه با دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک توضیح دهیم. دستگاهی پر کاربرد در صنعت و کارگاه های کوچک. در ادامه مطلب با شما همراه هستیم تا با این دستگاه محبوب بیشتر آشنا شویم.

از سال ۱۳۵۲ نوع نیمه اتوماتیک وارد کشور ما شده است. امروزه این دستگاه با مدل های پیشرفته تر در صنعت بسته بندی کشور قرار گرفته است. در مدل های جدید هزینه ها کمتر و راندمان کار بالاتر رفته است. شرکت مهام بند کاسپین نیز با ربع قرن تجربه، نماینده انحصاری این نوع تسمه کش ها است و با خدمات پس از فروش شما مشتریان عزیز را همراهی می کند.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک در شرکت مهام بند کاسپین در دو نوع تایوانی و چینی است. هر دو برند با گارانتی یک ساله مهام بند و خدمات پس از فروش مادام العمر عرضه می شوند. این نوع دستگاه های تسمه کش میزی قابلیت کار با هر نوع تسمه بسته بندی مختلف از سایز ۸ الی ۱۴ میلی متر را دارند. هم در نوع تسمه بسته بندی پلاستیکی پلی پروپیلن و هم در نوع بسته بندی پت کاراست.

مشخصات فنی دستگاه

وزن این دستگاه تقریبا ۱۲۰ کیلوگرم است. از برق ۲۲۰v شهری تغذیه می کنند و مصرف برق متعارفی دارند. همچنین مجهز به سیستم موتور تایمر (motor timer)  است که باعث می شود مصرف انرژی را کاهش دهد. همین امر طول عمر دستگاه را بالا می برد. دستگاه قابلیت این را دارد که انواع تسمه بسته بندی (کریستال، پت و پپ) را تسمه کشی کند. همچنین این دستگاه عمل کشش، برش و جوش هیتری را همزمان در کثری از ثانیه انجام می دهد. از تسمه کش های نیمه اتوماتیک می توان در (فروگاه، کارتن سازی، ورق سازی، مواد غذایی و غیره) استفاده کرد.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک میزی

کار با دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

نوع تایوانی، مجهز به سیستم کولینگ تایم (cooling time) است. این سیستم به دستگاه فرصت جوش بهتر در زمان مناسب را می دهد؛ تا در حین جابجایی کالا تسمه از قسمت جوش کنده نشود. همچنین دستگاه مجهز به سیستم کلاچ مگنت دار است. این کلاچ باعث می شود سرعت دستگاه را بهبود یابد و به موتور دستگاه تسمه کش فشار وارد نشود. این دستگاه ها با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و از ایمنی بالایی برخوردارند. اوپراتور می تواند بدون اینکه خطری او را تهدید کند، اقدام به تسمه کشی کند.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک میزی

انواع دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

دو نوع دستگاه ارائه می شود. فریم باز (دور باز) و فریم بسته (کابینتی). هر کدام از آنها یک کار مشترک را انجام می دهند. انتخاب آنها برای کار بسته بندی تسمه کشی کاملا سلیقه ای است.

نوع دیگری از دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک نیز وجود دارد که به تسمه کش میزی معروف هستند. این دستگاه ها به دلیل حجم کمتر نسبت به دیگر تسمه کش ها، برای مکان هایی که با کمبود جا مواجه هستند، بسیار کاربردی است. به راحتی می توان آن را بر روی میز کار گذاشت و عمل تسمه کشی را انجام داد. این نوع تسمه کش میزی بیشتر در چاپخانه ها و بانک ها بکار برده می شود.

دستگاه تسمه کش

دلیل انتخاب تسمه کش نیمه اتوماتیک

دلیل اولویت این نوع دستگاه برای مصرف کننده ها در لیست زیر دسته بندی می شود.

  • کم کردن هزینه های بسته بندی
  • ارتقای وضعیت محصولات در هنگام تحویل
  • افزایش بهره وری در تولید
  • مقرون به صرفه و کم حجم بودن
  • قابلیت تسمه کشی بسته های کوچک
  • هزینه نگهداری اندک

نحوه فروش و خدمات پس از فروش

شرکت مهام بند کاسپین این افتخار را دارد که با تجربه طولانی در زمینه فروش محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مادام العمر در خدمت شما مشتریان عزیز است. این شرکت آمادگی این را دارد که دستگاه های تسمه کش کارکرده و دست دوم شما را با دستگاه های نو تعویض کند. همچنین این شرکت سعی دارد تعمیرات کلیه تسمه کش ها را در سریع ترین زمان ممکن و کم ترین هزینه، حتی المکان در محل انجام دهد.

درباره فرزاد سازنده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *