برگزاری کنفرانس دو روزه PRINT4ALL در میلان ایتالیا به تاریخ ۱۲ و ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۷

این کنفرانس که به مدت دو روز برگزار شد، حدود ۲۵۰ نفر از اعضای شرکت های تخصصی شرکت داشتند. این شرکت ها در زمینه های مختلف چاپ و بسته بندی فعالیت دارند. همچنین اشخاص دیگری از جمله کارشناسان این حوزه، بازاریابان، مدیران حرفه ای و هنری و تولیدکنندگان بزرگ صنعت چاپ و بسته بندی در ۳۶ کشور از دنیا شامل ۲۸ کشور اروپایی و کشورهای ترکیه، مراکش، لیبی، تونس، الجزایر، مصر، ایران و غیره حضور داشتند.

این گردهمایی دومین ایده از برنامه معرفی پروژه The Innovation Alliance که بزرگترین رویداد بسته بندی و چاپ در قاره اروپا برای سال ۲۰۱۸ است و شروع آن در سال گذشته همراه با کنفرانس Print4Pack در شهر پالرمو به اجرا درآمد. هدف از برگزاری این دو همایش علمی، علاوه بر تبادل نظر بین کارشناسان زبده تولید و طراحی بسته‌بندی و چاپ و پیش بینی دورنما و گرایش های آینده بازار در این بخش است.

دعوت به حضور در نمایشگاه PRINT4ALL، یکی از ۵ بخش پروژه The Innovation Alliance 2018 در زمینه پیش از چاپ، چاپ، پس از چاپ، تولید انواع لیبل، تولید انواع کاغذ و مقوا، انواع فیلم های بسته بندی، ماشین های تاریخ زن و غیره بود. رویدادی که بسیار هوشمندانه چرخه کاملی از تمام بخش های بسته بندی شامل ماشین آلات، مواد اولیه، انواع پلاستیک ها، لجستیک و انبارداری، فرآوری و بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی را در کنار یکدیگر قرار داده است؛ تا خریداران و بازدیدکنندگان لازم نباشد به طور معمول برای هر کدام از این نمایشگاه‌ها، رنج سفر و هزینه های جداگانه ای را بپردازند.

ویدئوهای بسیار جذابی نیز راجع به بازاریابی، شناخت مشتری و پروژه‌های انجام شده در زمینه های مختلف بسته بندی و چاپ برای عموم شرکت کنندگان در این کنفرانس نمایش داده شد.  

اخبار تسمه کشی
کنفرانس بسته بندی
کنفرانس ابزار تسمه زنی
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *